O projekcie
Cel i zadania:
Skanska działa na rynku deweloperskim, dostarczając najwyższej jakości powierzchnie biurowe, posiadające najbardziej wymagające certyfikaty (m.in. WELL) i wykorzystujące najnowsze technologie i rozwiązania, przynoszące korzyści użytkownikom biurowców i mieszkańcom miast, w których powstają. Zadaniem K+ było dotarcie z kluczowymi przekazami o przewagach konkurencyjnych biur realizowanych przez Skanska do mediów, a co za tym idzie – do potencjalnych najemców, partnerów biznesowych i pozostałych interesariuszy. Z uwagi na celę i specyfikę grup docelowych (potencjalni najemcy, biznes, władze miast, mieszkańcy) Komunikacja+PR postawiła na holistyczną strategię kom., opierającą się na działaniach media relations (lokalne, branżowe, ogólnopolskie o dużym zasięgu, lifestyle’owe i architektoniczne).
Obszary działania:
Media Relations
B2B
Social Media
Rezultaty:
- Ponad 3000 artykułów i wzmianek dot. spółki biurowej Skanska w Polsce w 2019r.
- 99% publikacji miało wydźwięk pozytywny lub neutralny
- Łączne dotarcie tych publikacji to ponad 22 mln użytkowników
- Zweryfikowany ekwiwalent reklamowy wyniósł ponad 11,7 mln złotych (wzrost o 11% r/r)
- Eksperci Skanska znaleźli się na 1., 3 i 4. miejscu pod względem liczby cytowań w mediach