O projekcie
Cel i zadania:
Zmiany wizerunkowe Fundacji KGHM Polska Miedź otworzyły przestrzeń dla kreacji nowych projektów flagowych, realizowanych równolegle do stałego wsparcia udzielanego przez tę instytucję. Dzięki połączeniu wartości i potencjału grupy KGHM ze społeczną misją fundacji powstał projekt Twoje Pięć Minut, promujący zasady udzielania pierwszej pomocy wśród młodzieży z zagłębia miedziowego. Do współpracy przy realizacji projektu zostali zaproszeni eksperci z grupy KGHM – ratownicy z Jednostki Ratownictwa Górniczo-Hutniczego oraz pielęgniarki z Miedziowego Centrum Zdrowia. Komunikację wspierały ambasadorki projektu – Magda i Weronika, nastolatki, które same w ekstremalnej sytuacji nie zawahały się udzielić pomocy potrzebującym.
Nasze zadania:
- Współpraca przy wypracowaniu koncepcji projektu flagowego oraz jego wdrożeniu.
- Przygotowanie i realizacja kampanii informacyjnej dla pilotażowej edycji projektu.
Obszary działania:
Media relations
Koordynacja kampanii informacyjnej w mediach lokalnych, w tym współpraca przy organizacji konferencji i briefingów prasowych, lekcji pokazowej dla dziennikarzy oraz przygotowaniu wideo-newsa z uruchomienia projektu.
Eventy
Wsparcie w organizacji turnieju dla uczestników projektu, podsumowującego pilotażową edycję projektu.
Film edukacyjny
Współpraca koncepcyjna przy przygotowaniu filmu instruktażowego dla uczestników projektu.
Media wewnętrzne
Promocja projektu Twoje Pięć Minut w mediach wewnętrznych KGHM: dwutygodniku Miedziak, kwartalniku Focus, KGHM TV oraz intranecie.
Rezultaty:
- ponad 400 gimnazjalistów z zagłębia miedziowego przeszkolonych z zasad pierwszej pomocy
- blisko 90 publikacji w mediach lokalnych i branżowych, prezentujących założenia i efekty projektu