O projekcie
Cel i zadania:
W krajach z rozwiniętą gospodarką i dużą świadomością ekologiczną produkcja kruszyw sztucznych wykorzystywanych do budowy dróg stanowi 25 % całego rynku kruszyw. W Polsce to zaledwie 3,5 %. Przez stereotypy, spowodowane najczęściej brakiem wiedzy decydentów na temat zmian technologicznych zachodzących w branży, powstała tendencja do eliminowania tych produktów w postępowaniach przetargowych w wielu samorządach. Zadaniem Komunikacji Plus było wdrożenie planu, który pozwoli Metraco – czołowemu producentowi kruszyw sztucznych w Polsce - zwiększyć świadomość decydentów i doprowadzić do uwzględniania jego produktu w zapisach SIWZ.
Nasze zadania:
- Opracowanie strategii komunikacyjnej, pozwalającej w krótkim czasie dotrzeć ze specjalistyczną wiedzą do zróżnicowanej grupy odbiorców.
- Zadbanie o stałą obecność tematu w mediach – branżowych i lokalnych.
- Organizacja eventów i spotkań branżowych, otwierających dyskusję na temat potencjału rynku kruszyw sztucznych i prezentującej właściwości produktów.
Obszary działania:
KONFERENCJA BRANŻOWA
Organizacja konferencji dla inżynierów, inspektorów nadzoru, przedstawicieli firm wykonawczych i jednostek samorządowych oraz wizyt studyjnych w zakładzie produkcyjnym.
SPOTKANIA INDYWIDUALNE
Organizacja indywidualnych spotkań w samorządach, w celu dostarczenia zindywidualizowanego pakietu wiedzy.
MEDIA RELATIONS
Realizacja kampanii edukacyjnej w mediach na temat właściwości kruszyw sztucznych.
TARGI
Wsparcie w udziale Metraco w Międzynarodowych Targach Budownictwa Drogowego Autostrada - Polska.
Rezultaty:
- Zmiany w zapisach SIWZ w strategicznych dla klienta jednostkach samorządowych.
- Pierwsza propozycja gminna realizacji wspólnego projektu ekologicznego pod nazwą „Eko-droga”
- Projekt linii produkcyjnej kruszyw sztucznych Metraco wyróżniony w konkursie „Ekolaur”, organizowanym przez Polską Izbę Ekologii