O projekcie

Cel i zadania:

Panel Gospodarstw Domowych GfK to oddział jednej z największych firm badawczych działających na polskim rynku. Jej głównym klientem są producenci i detaliści z branży FMCG, która w czasie pandemii została częściowo zamknięta i przeszła ogromną transformację.​ Tuż po wprowadzeniu pierwszych obostrzeń, a następnie częściowym zamknięciu sklepów, ogromnym wyzwaniem dla GfK stało się podtrzymanie stałego, proaktywnego kontaktu z branżą i dalsza sprzedaż raportów i badań, w sytuacji, gdy większość firm obcinała budżety marketingowe. Aby to osiągnąć, od podstaw przygotowaliśmy portal dla firm z sektora FMCG, który stał się główną platformą dyskusji dla całego sektora i mediów w czasie pandemii. Postawiliśmy na komunikację „szytą na miarę”, spersonalizowane webinary i szeroką obecność w kluczowych mediach.​


Naszym zadaniem było:

Obszary działania:

Media relations

B2B

Social media

Rezultaty:

  • Ponad 3 tysiące publikacji (w tym w najważniejszych mediach biznesowych i branżowych)
  • Ponad 20 speakerów w mediach
  • Ponad 50 webinarów
  • Około 100 firm z branży uczestniczących w spotkaniach i dwucyfrowy wzrost sprzedaży raportów w kluczowych kategoriach dzięki kontaktom wypracowanym na FMCG przy kawie