O projekcie
Cel i zadania:
Trzy dni Weekendu Otwarcia (15-17 stycznia 2016) wypełnione prawie setką wydarzeń kulturalnych zainaugurowały rok Europejskiej Stolicy Kultury we Wrocławiu. W Przebudzeniu - jednym z najbardziej spektakularnych pochodów w historii miasta - wzięły udział dziesiątki tysięcy osób. Wyzwaniem postawionym agencji była kompleksowa opieka medialna nad wydarzeniem - o ESK Wrocław 2016 mieli dowiedzieć się nie tylko mieszkańcy Wrocławia i innych miast Polski, ale także Europy.
Nasze zadania:
- Realizacja działań medialnych o zasięgu krajowym i europejskim, promujących Weekend Otwarcia Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016
- Organizacja i kompleksowa obsługa biura prasowego wydarzenia
Rezultaty:
- 5 000 - rekordowa liczba publikacji medialnych (prasa, radio, internet, telewizja)
- 600 publikacji w mediach europejskich
- 25 mln zł ekwiwalentu reklamowego
- obsługa 300 dziennikarzy [polskich i zagranicznych] uczestniczących w wydarzeniu
Nagrody i wyróżnienia:
Złoty Spinacz 2016
Weekend Otwarcia Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016 - Komunikacja Plus, Biuro Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016
Media relations
Srebrny Spinacz 2016
Weekend Otwarcia Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016 - Komunikacja Plus, Biuro Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016
Kultura i media