O projekcie

Cel i zadania:

Trzy dni Weekendu Otwarcia (15-17 stycznia 2016) wypełnione prawie setką wydarzeń kulturalnych zainaugurowały rok Europejskiej Stolicy Kultury we Wrocławiu. W Przebudzeniu - jednym z najbardziej spektakularnych pochodów w historii miasta - wzięły udział dziesiątki tysięcy osób. Wyzwaniem postawionym agencji była kompleksowa opieka medialna nad wydarzeniem - o ESK Wrocław 2016 mieli dowiedzieć się nie tylko mieszkańcy Wrocławia i innych miast Polski, ale także Europy.


Nasze zadania:

  1. Realizacja działań medialnych o zasięgu krajowym i europejskim, promujących Weekend Otwarcia Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016
  2. Organizacja i kompleksowa obsługa biura prasowego wydarzenia

Rezultaty:

  • 5 000 - rekordowa liczba publikacji medialnych (prasa, radio, internet, telewizja)
  • 600 publikacji w mediach europejskich
  • 25 mln zł ekwiwalentu reklamowego
  • obsługa 300 dziennikarzy [polskich i zagranicznych] uczestniczących w wydarzeniu

Nagrody i wyróżnienia:

złoty spinacz
Nagroda:

Złoty Spinacz 2016

Projekt:

Weekend Otwarcia Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016 - Komunikacja Plus, Biuro Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016

Kategoria:

Media relations

srebrny spinacz
Nagroda:

Srebrny Spinacz 2016

Projekt:

Weekend Otwarcia Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016 - Komunikacja Plus, Biuro Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016

Kategoria:

Kultura i media

<
>

Referencje

Quote Doradcy Komunikacji Plus skutecznie, kreatywnie i odpowiedzialnie podchodzili do realizacji wyznaczonych działań. Potrafią szybko przystosować się do sposobu funkcjonowania klienta, działać proaktywnie i profesjonalnie. Dlatego polecam Komunikację Plus jako skutecznego, godnego zaufania partnera biznesowego.

Krzysztof Maj

Dyrektor Generalny Biura Festiwalowego Impart 2016