O projekcie

Cel i zadania:

Otwarcie pierwszego w Polsce Konsulatu Honorowego Republiki Indii we Wrocławiu zbiegło się w czasie nie tylko z narastającymi nastrojami nacjonalistycznymi w kraju. We Wrocławiu – mieście spotkań, które niedawno było Europejską Stolicą Kultury coraz częściej zaczynało dochodzić do ataków na tle rasistowskim. Tak jak na niespełna miesiąc przed inauguracją nowej placówki konsularnej, gdy młody Hindus został zaatakowany w centrum miasta. W efekcie ataki na obcokrajowców stały się regularne na ulicach polskich miast. Wbrew tendencjom Konsulat Honorowy Republiki Indii we Wrocławiu postawił sobie za cel zbudowanie największego mostu na świecie – łączącego kulturowo i gospodarczo dwa odmienne światy – Wrocław i odległe Indie. Działania, których realizację postawił sobie za cel Konsulat, miały przyczynić się do promocji kultury Indii w Polsce, zwiększenia rozpoznawalności Wrocławia w Indiach, dotarcia do indyjskich mediów oraz zbudowania rozpoznawalności Konsula– Kartikeya Johri. Realizację celów miało umożliwić umiejętne połączenie i uzupełnianie się celów wizerunkowych i taktycznych. Pomimo przeciwności, dzięki przyjętej strategii w 2 lata od tych wydarzeń o wrocławskiej gościnności pisały wszystkie największe media w Indiach.


Obszary działania:

Media Relations

Social Media

Event Marketing

Rezultaty:

  • Ponad 580 informacji w krajowych mediach nt. działań Konsula Kartikeya Johri w tym m.in. w Dzień Dobry TVN, magazynie Polska i Świat w TVN24, na portalach Newsweek.pl, NaTemat.pl, Dziennik.pl, Rp.pl, Polsatnews.pl
  • Zainteresowanie tematem czołowych indyjskich mediów, min.: The Economic Times – “Going global! 'Sanju' becomes first Bollywood film to be presented at Poland's New Horizons Festival”, Connected to India – “Big B honours the memory of his poet father, meets Nobel Prize winner in Poland”, Bollywood Hungama – “Amitabh Bachchan meets the Polish Nobel Prize winner in Wrocław”
  • Ponad 425 tys. polubień, ponad 12,7 tys. komentarzy oraz 7,4 tys. udostępnień treści w social mediach na temat wizyty A. Bachchana