O projekcie
Cel i zadania:
Wyzwanie postawione konsultantom Komunikacji Plus polegało na budowie wizerunku niezależnego od aktualnej sytuacji klubu, skorelowanego z rozwojem regionu, a jednocześnie wspierającego wyzwania piłkarskie Zagłębia Lubin oraz realizującego założenia polityki CSR grupy KGHM. Stąd koncepcja utworzenia Akademii Piłkarskiej KGHM Zagłębie – ośrodka szkolenia piłkarskiego dzieci i młodzieży, opartego o najlepsze europejskie wzorce.
Nasze zadania:
- Współpraca przy tworzeniu koncepcji funkcjonowania Akademii Piłkarskiej KGHM Zagłębie.
- Zredefiniowanie przekazów medialnych na temat klubu w oparciu o nową filozofię rozwoju.
- Koncepcja i wsparcie w realizacji kompleksowej kampanii promocyjnej, w tym medialnej.
Obszary działania:
Media relations
Trzyletnia kampania medialna od startu projektu do oficjalnego otwarcia obiektów akademii.
CSR
Działania angażujące mieszkańców zagłębia miedziowego, m.in. cykl treningów KGHM Zagłębie Camp dla 200 dzieci z regionu.
Eventy
Organizacja eventów wspierających ekspercki wizerunek klubu i akademii, m.in. debata na Stadionie Narodowym „Czas na piłkę nożną juniorów”.
Internet
Social media, strona www i działania angażujące internatutów, np. Cykl Doskonalenia Techniki Użytkowej – seria krótkich klipów na YouTube, prezentujących ćwiczenia podnoszące umiejętności piłkarskie.
Rezultaty:
- skuteczna kreacja wizerunku Zagłębia Lubin jako lidera profesjonalnego szkolenia w Polsce oraz Akademii Piłkarskiej KGHM Zagłębiej jako najdynamiczniej rozwijającego się ośrodka tego typu w Polsce
- ponad 200 artykułów dotyczących pierwszej drużyny, akcentujących przekaz zgodny ze strategiczną akademii i klubu
- blisko 120 publikacji bezpośrednio dedykowanych AP KGHM Zagłębie w mediach lokalnych, regionalnych, ogólnopolskich, pozycjonujących akademię jako ośrodek budowany według najlepszych zagranicznych wzorców