O nas
K+PR to zespół doradców, który od lat jest partnerem wiodących spółek w kraju. Połączyliśmy wiedzę i doświadczenia tak, aby dostarczać klientom kompleksową usługę i pełne wsparcie w komunikacji.
Tomasz Alberski
Prezes ZarząduZałożyciel i prezes agencji. Ma kilkunastoletnie doświadczenie w branży PR. Były doradca prezesa rady ministrów. Odpowiada za rozwój biznesowy agencji i grupy kapitałowej oraz doradztwo strategiczne dla zarządów spółek i organów administracji samorządowej.
Anna Simon
Wiceprezeska ZarząduZ branżą PR związana od 2007 roku. Specjalizuje się w strategicznym doradztwie wizerunkowym, PR korporacyjnym, realizacji projektów z obszaru społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw, prowadzeniu szkoleń i warsztatów. Wykładowca akademicki, autorka publikacji dot. CSR, zrównoważonego rozwoju i etyki biznesu.
Piotr Jamrogiewicz
Director of Business DevelopmentPosiada ponad 15 lat doświadczenia w komunikacji, media relations oraz doradztwie strategicznym. Specjalizuje się w działaniach na rynku usług i produktów wspierających transformację cyfrową i energetyczną, a także zrównoważony rozwój gospodarki. Przez ostatnie kilkanaście lat był autorem i współautorem strategii komunikacji i narracji przywództwa opartego na wartościach dla czołowych marek związanych z najważniejszymi gałęziami gospodarki, takich jakm.in. PZU, Adyen, VW Financial Services, Microsoft, Schneider Electric, Uber, Anwim (Moya), Cisco czy DPD.
Michał Matusiewicz
Consulting Director, Dział komunikacji korporacyjnejZ branżą PR związany od 15 lat, niemal zawsze po stronie agencji. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, wewnętrznej i zewnętrznej. Tworzy i realizuje strategie komunikacji, wspiera klientów w sytuacjach kryzysowych, komunikacji zmiany oraz komunikacji inwestycji. Doradzał czołowym polskim i międzynarodowym firmom z wielu branż: budowlanej i nieruchomości, finansowej i ubezpieczeniowej, FMCG, e-commerce oraz usług dla biznesu.
Anna Jagodzińska
Consulting Director, Dział komunikacji korporacyjnejOd ponad 12 lat związana z branżą marketingową i PR. Specjalizuje się w doradztwie strategicznym i wizerunkowym, w tworzeniu i wdrażaniu strategii produktowych oraz w CSR. Była szefem departamentu marketingu w jednej z największych kancelarii odszkodowawczych w Polsce (VOTUM S.A.) Zarządzała fundacją korporacyjną o statusie OPP. W obszarze PR współpracowała z czołowymi firmami z branży budowlanej, wnętrzarskiej oraz FMCG, realizując projekty dla takich marek jak Deftrans, Schedpol, Urzędowski, Dasag, Dr.Max, Fitness World, Thermomix.
Marcin Kuchno
Consulting Director, Dział komunikacji produktowejZ branżą związany od 2014 roku. Specjalizuje się w obszarze szeroko pojętego brand PR-u. Odpowiadał m.in. za kierowanie zespołem wspierającym komunikację OPPO, prowadzenie kampanii wizerunkowej dla Naczelnej Rady Adwokackiej, prowadzenie biura prasowego TomTom Telematics (Webfleet Solutions), National Geographic i Discovery, wspierał komunikacje Microsoft Polska. Współtwórca cyklicznych spotkań branżowych „PR bez krawatów”, bloger, szkoleniowiec oraz felietonista mediów branżowych.
Joanna Smoleńska
Consulting Director, Dział Social MediaZ Social Mediami związana zawodowo od 2014 roku. Posiada doświadczenie zarówno po stronie klienta jak i agencji w tworzeniu strategii, contentu oraz kampanii reklamowych w SoMe. Odpowiadała za komunikację m.in. przy markach takich jak: Inka, Blinkee City, 6pak Nutrition, Nevomo, Billennium czy 3M. Prywatnie łączy pasję do social mediów i rozwoju osobistego nieustannie poszerzając swoją wiedzę czytając książki oraz biorąc udział w wykładach i warsztatach tematycznych.
Agata Berndt-Wazelin
Head of Corporate and Retail PracticeAgata Berndt-Wazelin ma ponad 15 lat doświadczenia w mediach i PR. Specjalizuje się w PR korporacyjnym i strategiach komunikacji kryzysowej, mając również doświadczenie w zakresie kreowania wizerunku marek, CSR i media relations. Obecnie odpowiada za strategię komunikacji i wizerunek Westfield Mokotów, pełniąc jednocześnie funkcję rzecznika prasowego tego znanego centrum handlowego. Jest również odpowiedzialna za projekt komunikacji korporacyjnej Zalando w Polsce. Przez blisko 6 lat pracowała jako PR Manager w Nałęczów Zdrój S.A., gdzie była odpowiedzialna za wizerunek marek Cisowianka i Cisowianka Perlage, wszystkie działania PR, a także komunikację zewnętrzną i wewnętrzną firmy. Przed związaniem kariery zawodowej z PR współpracowała z TVP (m.in. redakcją sportową) i TVN (DDTVN).
Jan Jasiński
Head of Corporate PracticeZ branżą PR związany od ponad 10 lat, a z K+ już od ponad 3. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, IR, a także doradztwie strategicznym i kryzysowym. W agencji zapewnia kompleksowe wsparcie wizerunkowe m.in. dla 7R, Umicore, TRUMPF Huettinger, Grupa Górażdże oraz Business Link. Wcześniej doradzał czołowym firmom z sektora nieruchomości (Skanska, SEGRO, Robyg), branży motoryzacyjnej (WIELTON, Renault), e-commerce (Zalando, InPost), a także FMCG (British American Tobacco). W swojej codziennej pracy skupia się na budowaniu relacji z klientem, stawiając na wzajemne terminowość, proaktywną postawę zespołu, a także szacunek i wzajemne zaufanie.
Sebastian Kolęda
Head of Employer Branding PracticeZ Employer Brandingiem związany od 2015 roku. Ma bogate doświadczenie w tworzeniu strategii komunikacji marki pracodawcy dla firm z sektora budowlanego, energetycznego, chemicznego oraz IT i nowych technologii. Koordynował projekty employer brandingowe skierowane do pracowników oraz kampanie wizerunkowe do potencjalnych kandydatów. Był odpowiedzialny za komunikację wewnętrzną, CSR oraz wolontariat pracowniczy. Ma doświadczenie w prowadzeniu kampanii rekrutacyjnych 360 oraz we wdrożeniu rozwiązań start-upowych w organizacji.
Agata Piekarz-Urbaś
Head of Retail PracticeAgata Piekarz-Urbaś ma 10 lat doświadczenia w public relations. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, zarządzaniu antykryzysowym oraz projektach CSR. Współpracowała ze znanymi i globalnymi markami w branży retail (Amazon, Unibail-Rodamco-Westfield, Ingka Centres, Intermarché, Bricomarché), doradczej (Deloitte), finansowej (Euronet) czy paliwowo-przemysłowej (Shell, 3M Poland). Obecnie pełni funkcję Head of Retail Practice w K+ PR oraz rzeczniczki prasowej największego centrum handlowego w Polsce – Westfield Arkadia. Absolwentka Dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie (studia licencjackie i magisterskie). Ukończyła także Uniwersytet w Konstanz w Niemczech w ramach programu Erasmus.
Hubert Rączkowski
Head of Brand PracticeZ branżą PR związany od 2011 roku. Posiada bogate doświadczenie zarówno w obszarze PR korporacyjnego i produktowego, które zdobywał pracując w czołowych agencjach w kraju. Współpracował z dynamicznie rozwijającymi się firmami z sektora nowych technologii. Odpowiadał za komunikację wprowadzania na rynek innowacyjnych produktów i usług, tworzonych przez startupy oraz największe firmy w Polsce.
Mateusz Zalewski
Head of Real Estate PracticePRowiec z ponad 10-letnim doświadczeniem. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej oraz działaniach media relations. Współpracował z liderami w swoich sektorach, zarówno w Polsce, jak i na świecie, w tym z branży nieruchomości (m.in. spółki biurowa oraz mieszkaniowa Skanska, Dom Development czy SGI), energetycznej (PGNiG, Grupa MOL, Enea), płatności/finansowej (Visa, Mastercard, Bank Zachodni WBK) czy transportowej (FedEx). Nagrodzony Srebrnym Spinaczem za wsparcie realizacji Programu Rozwoju Eksportu Banku Zachodniego WBK oraz Srebrnym i Brązowymi Spinaczami za działania dla Skanska.
Dawid Bartkowski
PR ManagerZwiązany z public relations od 2016 roku. W swojej karierze zawodowej tworzył i wdrażał strategie komunikacji największych marek w swoich branżach w Polsce i Europie, m.in. w nieruchomościach, logistyce, i produkcji. Pracował dla takich brandów jak LG Energy Solution Wrocław, Bouygues Immobilier Polska, Port Lotniczy Wrocław, Robyg, GLS Poland oraz Netia. Obecnie tworzy strategię komunikacji i prowadzi kluczowe projekty m.in. dla firm z sektora przemysłowego, produkcyjnego i nieruchomości.
Katarzyna Duda
PR ManagerZ branżą PR związana od 2016 roku. Specjalizuje się w projektach z obszaru PR-u produktowego i media relations. Doświadczenie zdobywała, pracując z klientami z różnych sektorów,m.in.: nowych technologii (Huawei CBG, Xiaomi), mediów i rozrywki (CNN International), logistycznego (PKP Intercity), a także lifestyle (Victorinox). Aktualnie jest managerką projektu Netflix, części Publicity –odpowiada za realizację kampanii związanych z komunikacją filmów i seriali Netflixa na polskimrynku.
Aneta Filipiak
Project ManagerZ zawodu PRowiec, z zamiłowania – również. Od ponad 10 lat stara się zgłębić wszystkie tajniki, jakie skrywa przede nią szeroko rozumiana komunikacja. Specjalizuję się w komunikacji korporacyjnej, ze szczególnym uwzględnieniem obszaru digital PR. Realizowała działania m.in. dla takich marek jak: Amazon, PGNiG, Skanska. Ma na koncie także projekty CSR dla Nestlé i Maspex. Karierę rozpoczęła od pracy w mediach – pisała m.in. dla portalu Lotniczapolska.pl i tygodnika Gazeta Finansowa. Prywatnie: pasjonatka muzyki oraz wielbicielka kotów.
Paweł Górniak
PR ManagerZ branżą PR związany od 2017 r. Koordynował projekty komunikacyjno-marketingowe B2B oraz B2C dla międzynarodowych firm z sektorów: technologiczno-finansowego, motoryzacyjnego, produktów premium, FMCG oraz HoReCa. Zajmował się m.in.: prowadzeniem wielomiesięcznych kampanii komunikacyjnych, doradztwem strategicznym, content marketingiem, media relations, pozycjonowaniem ekspertów, organizacją eventów i koordynacją prac biura prasowego współpracując z markami takimi jak: Visa, BMW, Starbucks i Unilever. W K+ odpowiada za zespoły obsługujące jeden z wiodących podmiotów sektora food delivery oraz projekt CSR-owy ogólnopolskiej organizacji sportowej.
Magdalena Kosińska
PR ManagerZ mediami i Public Relations związana od 10 lat. Doświadczenie pracy jako dziennikarz informacyjny wykorzystywała w pracy agencyjnej, przez 8 lat odpowiadając za realizację strategii PR dla marki Termamix, czy wspierając komunikację marek z branży spożywczej (Dan Cake i Piątnica). Jej specjalność to działania z zakresu media relations, pozycjonowania eksperckiego, doradztwa kryzysowego i współpracy z influencerami. Obecnie wspiera działania z zakresu PR korporacyjnego dla firm z sektora nieruchomości i retali.
Martyna Rozesłaniec
PR ManagerZ branżą PR związana od 2015 roku. Specjalizuje się w PR korporacyjnym, doradztwie kryzysowym i media relations. Członek zespołu pracującego dla Unibail-Rodamco-Westfield. Odpowiedzialna za strategię public relations Galerii Wileńskiej, w której też pełni funkcję rzecznika prasowego. Pracowała w biurze prasowym Polskiej Organizacji Turystycznej. Była PR Manager w Fundacji Polska Innowacyjna, gdzie odpowiadała za komunikację związaną z 4. Kongresem innoSHARE. Redaktor naczelna magazynu „Sezon na Zdrowie”.
Wojciech Wołk-Łaniewski
PR managerEkspert w komunikacji projektów z obszaru kultury, motoryzacji, retailu oraz branży architektury wnętrz. Był współodpowiedzialny za biuro prasowe marki SEAT oraz komunikację wprowadzenia marki CUPRA na polski rynek – projekt CUPRA #Createthepath był jednym z finalistów 2020 SABRE EMEA Awards w kategorii The Baltic. W zakresie komunikacji współpracował również z takimi markami, jak Lamborghini, Bentley, Carrefour, Empik czy Amazon. Tłumacz literatury anglojęzycznej.
Katarzyna Zwolak-Szwechowicz
CSR ManagerSpecjalizuje się w projektach społecznych, edukacyjnych i CSR. Kompleksowo zajmowała się komunikacją międzynarodowej organizacji nonprofit – TechSoup w Europie, wspierała jej działania marketingowe w Polsce. Aktywnie uczestniczyła także w projektach związanych z komunikacją, edukacją i transformacją cyfrową. Wspierała działania SAP z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu tworząc komunikację projektu edukacyjnego w obszarze STEM. Dla Facebook współtworzyła program szkoleń z komunikacji dla NGO, przeprowadziła ponad 300 h szkoleń stacjonarnych oraz 150 h szkoleń offline dla anglojęzycznych odbiorców. Współpracowała w multisektorowych projektach z podmiotami reprezentującymi najróżniejsze sektory: NGO-sami, administracją publiczną, biznesem.
Rafał Buława
Senior AdvisorOd 10 lat doradza strategicznie klientom na poziomie lokalnym, krajowym i międzynarodowym (region CEE). Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, kryzysowej i public affairs. Praktyk w zakresie pozycjonowania realizacji wdrażania strategii ESG. Współtworzył strategie PR dla największych firm, w tym z branży nieruchomości, bankowości i ubezpieczeń. Doradzał takim klientom jak Skanska, HSBC Bank Polska, Apsys Polska, DTZ, Polska Izba Ubezpieczeń, PGNiG, Samsung, British American Tobacco czy Euronet. Czterokrotnie nagrodzony w konkursie Złotych Spinaczy za działania realizowane z klientami z sektora real estate.
Damian Furmańczyk
Senior AdvisorZ komunikacją związany od 2013 roku. Doświadczenie zdobywał m.in. jako dziennikarz ekonomiczny w Dzienniku Gazecie Prawnej, gdzie pisał o motoryzacji, lotnictwie i makroekonomii. W branży PR specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, relacjach z mediami i tworzeniu tekstów. Pracował dla spółek z sektora usług dla biznesu (Accenture Operations), nieruchomości (Robyg), technologii (Somfy), budownictwa (Skanska) oraz motoryzacji (Volvo Trucks, Wielton). W agencji odpowiada za szerokie doradztwo wizerunkowe oraz komunikacyjne m.in. dla GfK, Business Link, czy 7R.
Nagrody i wyróżnienia
Złoty Spinacz
Złoty Spinacz 2023
Kryzys? Uratowaliśmy święta
Issue management i komunikacja kryzysowa
Srebrny Spinacz
Srebrny Spinacz 2023
Foodball
Social media
Srebrny Spinacz
Srebrny Spinacz 2023
XXIII edycja Pucharu Tymbarku – turnieju równych szans
Sport, turystyka, rekreacja
Brązowy Spinacz
Brązowy Spinacz 2023
Veganuary – noworoczne postanowienia z Wegetrenerem
Sektor spożywczy
Konkurs Niezależnej Kreacji Kreatura
Betclic Studios
Content marketing - Branded content
Klub Twórców Reklamy KTR
Brązowy miecz
Betclic: Foodball
Clio Sports Awards
Srebro
Betclic
Fan Engagement i Experiential
PRCH Retail Awards
Srebrna statuetka
Agencja marketingowa/eventowa/ PR Roku
Złoty Spinacz
Złoty Spinacz 2022
Uwaga, rozwój !Budowa fabryki elektrolitu w Śremie
Advocacy i Public Affairs
Złoty Spinacz
Złoty Spinacz 2022
Uwaga, rozwój !Budowa fabryki elektrolitu w Śremie
Motoryzacja i transport
Złoty Spinacz
Złoty Spinacz 2022
Betclic Rap Royale. Król jest tylko jeden
Sport, turystyka i rekreacja
Złoty Spinacz
Złoty Spinacz 2022
Media relations wzmacnia sprzedaż. W GfK mamy na to dowody
Efektywność
Srebrny Spinacz
Srebrny Spinacz 2022
Uwaga, rozwój !Budowa fabryki elektrolitu w Śremie
Issue management i komunikacja kryzysowa
Brązowy Spinacz
Brązowy Spinacz 2022
Piłka znów w grze! Tysiące dzieci wróciły na boiska
Event komercyjny
Brązowy Spinacz
Brązowy Spinacz 2022
Premiera serialu FOX „Cała prawda o Pam”
Kultura i media
Konkurs Niezależnej Kreacji Kreatura
Rap po królewsku. Betclic Rap Royale podbija serca nowej grupy docelowej dzięki influencerom”
Influencer Marketing
2022
Srebrna statuetka
Agencja marketingowa/eventowa/ PR Roku
Srebrny Spinacz
Srebrny Spinacz 2021
Rola dewelopera w kreowaniu nowoczesnego Wrocławia
Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze
Srebrny Spinacz
Srebrny Spinacz 2021
Największy charytatywny bieg w Polsce bez granic i barier
PR pro bono
Srebrny Spinacz
Srebrny Spinacz 2021
Pomimo pandemii, biura nadal w grze
Covid-19 PR response
Srebrny Spinacz
Srebrny Spinacz 2021
GfK, czyli jak łączyć badania i sprzedaż w czasie pandemii
Business-to-Business PR
Brązowy Spinacz
Brązowy Spinacz 2021
Pomimo pandemii, biura nadal w grze
PR korporacyjny
Brązowy Spinacz
Brązowy Spinacz 2021
Better Places 2030 – Wroclavia dla miasta i mieszkańców
Moda i styl życia
Brązowy Spinacz
Brązowy Spinacz 2021
Największy charytatywny bieg w Polsce bez granic i barier
Sport, turystyka i rekreacja
Tytanowy Spinacz
Tytanowy Spinacz
Grupa K+_
PR korporacyjny
Złoty Spinacz 2020
Koleje Dolnośląskie na dobrych torach
PR korporacyjny
Efektywność
Złoty Spinacz 2020
Zachowanie rolniczego charakteru płd.-zach. Wielkopolski
Employer Branding
Employer Branding
Złoty Spinacz 2020
Dobra robota! w Electrolux - strategia EB dla 5 fabryk
Employer Branding
Komunikacja wewnętrzna
Złoty Spinacz 2020
Brilliant in Quality
Komunikacja wewnętrzna
Advocacy i Public Affairs
Złoty Spinacz 2020
Zachowanie rolniczego charakteru płd.-zach. Wielkopolski
Advocacy i Public Affairs
Przemysł i infrastruktura
Srebrny Spinacz 2020
Dobra robota! w Electrolux - strategia EB dla 5 fabryk
Przemysł i infrastruktura
PR miejsca, miasta lub regionu
Srebrny Spinacz 2020
Zachowanie rolniczego charakteru płd.-zach. Wielkopolski
PR miejsca, miasta lub regionu
Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze
Brązowy Spinacz 2020
Skanska jako lider na polskim rynku nieruchomości biurowych
Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze
Sport, turystyka i rekreacja
Brązowy Spinacz 2020
Budujemy największy most świata – z Wrocławia do Indii
Sport, turystyka i rekreacja
Employer Branding
Srebrny Spinacz 2019
Here you’ll create – uwierz w rozwój 3M GSC
Employer Branding
PR Korporacyjny
Złoty Spinacz 2018
Koleje Dolnośląskie pierwszym wyborem Dolnoślązaków
PR Korporacyjny
Employer Branding
Złoty Spinacz 2017
10 000 pracowników potrzebnych od zaraz!
Employer Branding
Przemysł i infrastruktura
Złoty Spinacz 2017
Rozbiórka komina wrocławskiej elektrociepłowni
Przemysł i infrastruktura
Komunikacja antykryzysowa
i komunikacja kryzysowa
Złoty Spinacz 2016
Czystsze powietrze dla wrocławian - K+, Kogeneracja z Grupy EDF
Komunikacja antykryzysowa i komunikacja kryzysowa
Media relations
Złoty Spinacz 2016
Weekend Otwarcia Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016
Media relations
Przemysł, motoryzacja, transport, logistyka
Złoty Spinacz 2016
Czystsze powietrze dla wrocławian
Przemysł, motoryzacja, transport, logistyka
Technologia, IT, telekomunikacja
Srebrny Spinacz 2017
10 000 pracowników potrzebnych od zaraz!
Technologia, IT, telekomunikacja
Komunikacja antykryzysowa lub kryzysowa
Srebrny Spinacz 2017
Rozbiórka komina wrocławskiej elektrociepłowni
Komunikacja antykryzysowa lub kryzysowa
Event komercyjny
Srebrny Spinacz 2017
Promowanie idei The World Games wśród Dolnoślązaków
Event komercyjny
Kultura i media
Srebrny Spinacz 2016
Weekend Otwarcia Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016
Kultura i media
Sport
Brązowy Spinacz 2017
Promowanie idei The World Games wśród Dolnoślązaków
Sport
Kultura i media
Brązowy Spinacz 2017
Koalicja Miast dla Kultury
Kultura i media
Przemysł, motoryzacja, transport, logistyka
Brązowy Spinacz 2016
Przewozy Regionalne kolejowym liderem podczas ŚDM 2016
Przemysł, motoryzacja, transport, logistyka
Magazyn dla pracowników
Szpalty Roku 2016
Focus KGHM - magazyn grupy kapitałowej KGHM
Magazyn dla pracowników, nakład 1001 - 10000 egz